۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۶
کد مطلب : ۱۴۶۷۳
امام جمعه شهر اردل:

فتح خرمشهر به عنوان فتح الفتوح 8 سال جنگ تحمیلی است/تنها راه علاج کشور در برابر جنگ نرم پیروی از رهبری است

امام جمعه شهر اردل گفت:فتح خرمشهر به عنوان فتح الفتوح 8 سال جنگ تحمیلی و نمادی از مقاومت و ایثار ملت ایران در برابر دشمنان و استکبار جهانی است .
فتح خرمشهر به عنوان فتح الفتوح 8 سال جنگ تحمیلی است/تنها راه علاج کشور در برابر جنگ نرم پیروی از رهبری است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسی سلمانپور در آیین نماز جمعه این هفته اردل نمازگران را به تقوای الهی سفارش کردند و اظهار کرد:مسلمانان نباید در مسئله رهبری منزوی و گوشه نشین باشند و وظیفه ماست که امر به معروف و نهی از منکر کنیم .
سلمانپورافزود:امامت و رهبری در متن زندگی ماست و باید وجود داشته باشد چرا که این مسیر سعادت و خوشبختی انسان را مشخص میکند.
وی در ادامه بابیان اینکه برگزاری جشن عروسی باید متناسب با یک جامعه اسلامی باشد اظهار داشت: رعایت حجاب موجب ایجاد آرامش و امنیت در سطح جامعه و تداوم و استحکام کانون خانواده ها می شود.
سلمانپور یادآور شد: تجربه نشان داده است زنان جامعه اسلامی با وجود حجاب همواره در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی و سیاسی و نیز کانون خانواده خود بسیار موفق بوده اند.
وی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ حجاب در جامعه گفت: دشمنان سعی دارند با ترویج مساله بی حجابی در جامعه مبانی دینی و اسلامی ما را سست کرده و از این طریق به نظام و انقلاب ما ضربه وارد سازند.
خطیب جمعه اردل در بخش دیگری خطبه ها گفت:رزمندگان ما در سوم خرداد روز فتح خرمشهر همت والا، حب و عشق به وطن، ایمان راسخ و غیرت دینی و اسلامی ملت ایران را به جهانیان نشان دادند.
وی گفت: روحیه شهادت طلبی و ایثارگری رزمندگان اسلام و مجاهدتهای آنان در دوران جنگ تحمیلی پیروزی را در این جنگ نابرابر برای ملت ایران رقم زده و افتخاری بر افتخارات آنان در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رساند.
حجت الاسلام سلمانپور افزود:اولین رمز پیروزی ایمان و توکل راسخ رزمندگان به خداوند متعال و دومین رمز پیروزی امداد های غیبی خداوند بزرگ و این باعث شد امام خمینی آن حرف تاریخی را بزنند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.
امام جمعه اردل اذعان داشت:یکی دیگر از رموز پیروزی در این عملیات اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و امام راحل بوده است و در زمان حال ما نیز با جنگ نرم روبه رو هستیم و راه علاج و خلاصی از این بحران پیروی از امام خامنه ای و شهدا جنگ تحمیلی است.
انتهای پیام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۸:۰۷

18 Feb 2020